Her er den nye klubbkolleksjonen

Publisert 9. januar 2022 | Klubben | Klubbkolleksjon | Her er den nye klubbkolleksjonen

En flunkende ny Umbro-kolleksjon for Fana IL Fotball er lansert og selges hos Intersport i Laguneparken.

Spillere, trenere og lag i Fana IL Fotball skal alltid ha tilgang på det beste og mest behagelige treningsutstyret. Med Umbro, Scantrade og Intersport i ryggen har klubben to bunnsolide samarbeidspartnere som gjør at Fana IL Fotball alltid har tilgang til et bredt, godt og oppdatert produktsortiment.

Toppkolleksjonen til Umbro gjør nå sitt inntog i Fana IL Fotball og hos Intersport i Laguneparken.

Umbro UX-Elite
Fana IL Fotballs offisielle klubbkolleksjon vil i all hovedsak være klær fra serien som har fått navnet UX-Elite. Dette er toppkolleksjonen til Umbro i høy kvalitet. UX-Elite er utviklet i Norge etter utøvernes ønsker for å kunne gi den aller beste treningsopplevelsen. Smarte detaljer som motion- og climate-control har stått sentralt for Umbro sitt designteam hvilket kolleksjonen sitt slagord bekrefter:

• It's all in the details!

UX-Elite er nemlig en kolleksjon spesialdesignet til aktive fotballspillere både små og store fra den spede begynnelse barnefotballen til høyeste nivå i toppfotball. Alt for at spillerne skal ha økt bevegelsesfrihet og topp komfort for å forsterke den gode opplevelsen i trening- og kampsituasjon.

Grunnpakke til trening og kamp
UX-Elite er en komplett kolleksjon med et bredt utvalg som gir alle involverte i Fana IL Fotball tilgang til nøye utvalgte klesplagg som fungerer optimalt til trening og kamp.

• Sokker, shorts og t-skjorte.
    • Umbro UX-Elite Fotballstrømpe.
    • Umbro UX-Elite Shorts.
    • Umbro UX-Elite Training Tee.
  • Bukse, genser og regnjakke.
    • Umbro UX-Elite Slim Pant.
    • Umbro UX-Elite Half Zip.
    • Umbro UX-Elite Rain Jacket.
  • Sokker i ull.
    • Umbro Football Sock Wool.

Reiseantrekk
Utover grunnpakken har Fana IL Fotball blinket ut et antrekk som kan benyttes til reise på lengre bortekamper eller turneringer og ikke minst på fritidsaktiviter utenfor banen.

• T-skjorte, joggebukse og hettejakke.
    • Umbro Basic Tee.
    • Umbro Basic Sweat Pant.
    • Umbro Basic Hood Jacket.
  • Ytterjakke og ryggsekk.
    • Umbro Core Tech Padded Jacket.
    • Umbro UX-Elite Backpack 45L.

En klubb, ett lag - lik trykk
Felleskap er sammen med glede, trygghet og handlekraft Fana IL Fotball viktigste verdier. For å skape en felles identitet har klubben sammen med Intersport lagt tydelige retningslinjer vedrørende trykk på klubbkolleksjonen for at både store og små skal se lik ut. Det vil si at det finnes en fasit i forbindelse med trykk av sponsorer og navn med bruk av initialer.

Klubbkolleksjonen i salg på Sport Norge i Laguneparken
Fana IL Fotballs klubbkolleksjon selges i sin helhet på Intersport i Laguneparken med 20% rabatt.

Mer om Klubbkolleksjon

Lagsbestillinger av klubbkolleksjonen

Publisert 12. mars 2023

Økte klubbrabatter og mulighet for lagsponsorer gjør at Fana-lagene kan kle seg opp uten store egenandeler.

Kler opp alle Fana-trenere

Publisert 5. juni 2021

Fana IL Fotball ønsker at alle trenerne skal representere både klubb og lag med rett bekledning.

Slik er Fana IL Fotballs klubbkolleksjon

Publisert 30. mars 2021

Gode tekniske løsninger og slitesterke materialer er gjennomgående for klubbens kolleksjon.