Auda! Siden du prøvde å nå finnes ikke lenger.

Dette er det vi er mest opptatt av akkurat nå. Kanskje du finner det du lette etter her?

Pangstart på påsken

Med et tydelig og godt fokus på ballbehandling ble tre fotballskoledager gjennomført med stor bravur.

Kick-off med Christian Kalvenes

Med god servering og et inspirerende foredrag på programmet inviteres frivilligheten til kick-off på klubbens regning.

Møter Lysekloster i NM for menn

Norges Fotballforbund har offentliggjort kampoppsettet for første ordinære runde.

Paulsen oppgradert til sølv

Bjarne Paulsen fikk velfortjent skryt og hederstegn i sølv på årsmøte til Fana IL.

Nilsen er rødhvit

Goalgetteren Tim Nilsen har gått fra å være klubbnomade til å bli en skikkelig kontinuitetsbærer.

Datoene for 3v3- og 5v5-ligaen

NFF Hordaland har landet datoene for 3v3- og 5v5-ligaen i fotballsesongen 2024.

Fotballmann i hovedlaget

På årsmøte til Fana IL ble det klart at Tor Gjøstein skal fortsette å lede et av landets største idrettslag.

Sesongstart torsdag 11. april

Sesongens første tiltak på Fana-landslaget går av stabelen like etter påske.

Lagsbestillinger av klubbkolleksjonen

Økte klubbrabatter og mulighet for lagsponsorer gjør at Fana-lagene kan kle seg opp uten store egenandeler.

Påmelding til Fana Kjøtt Vårcup 2024

Planlagt årets turneringskalender? Ikke gå glipp av vårens fotballfest på Nesttun Idrettsplass.

Kampsesongen nærmer seg for banedagboken

Om bare noen uker braker det løs med seriekamper noe banedagboken selvsagt har tatt høyde for.

Champions League-kveld for fotballjenter

Onsdag kveld inviteres samtlige jente- og damespillere til å se Champions League-kamp på storskjerm i klubbhuset.