Nærmer seg milliarden

Publisert 21. februar 2021 | Klubben | Grasrotandelen | Nærmer seg milliarden

Grasrotandelen vokser og bidrar med viktige midler til norske lag, foreninger og organisasjoner.

Grasrotandelens tredje og siste periode for året omfatter månedene september, oktober, november og desember - også kalt tredje tertial. I løpet av disse månedene ble det generert cirka 252 millioner kroner.

På landsbasis gav fjoråret en økning i antall grasrotgivere som til sammen genererte nøyaktig 716 830 046 kroner til det frivillige Norge.

Mangfoldet av lag, foreninger og organisasjoner som mottar Grasrotandelen er stort. Rundt 1,3 millioner spillere hos Norsk Tipping har valgt å støtte et lag eller forening som står hjertet nært med et beløp tilsvarende syv prosent av spilleinnsatsen - selvsagt uten at det går utover innsats, premie eller vinnersjanse. Dette gir viktige midler som bidrar til å holde hjulene i gang innen idrett, rekreasjon, kunst og kultur.

Slik gir man Grasrotandelen til Fana IL Fotballs barne- og ungdomsfotball

• SMS: Grasrotandelen 976602560 til 2020.
  • Norsk Tippings mobilspill.
  • Norsk Tippings nettsider.
  • Hos kommisjonær.

Fana IL Fotball takker alle som utgjør en forskjell ved å støtte klubben gjennom Grasrotandelen!

Mer om Grasrotandelen

Ny rekord for Grasrotandelen

Publisert 17. januar 2023

Grasrotandelen har slått ny utbetalingsrekord til lag og foreninger i hele Norge.

Støtt Fana IL Fotball når du tipper

Publisert 12. oktober 2022

Gjennom Grasrotandelen kan man gi viktige inntekter til Fana IL Fotballs omfattende fotballutdanning.

Over 238 millioner kroner fra Grasrotandelen

Publisert 14. september 2020

Over 238 millioner kroner går til det frivillige Norge fra Grasrotandelen etter årets andre oppsamlingsperiode.