Nye vinnersjanser med Fana Flaks

Publisert 24. september 2020 | Klubben | Fana Flaks | Nye vinnersjanser med Fana Flaks

Fana IL Fotball selger også denne høsten Fana Flaks-lodd med mange elleville premier i potten.

Fana Flaks har fra første stund skapt stort engasjement og spenning i hverdagen. Takket være en fantastisk dugnadsinnsats blant klubbens medlemmer har et formidabelt antall Fana Flaks-lodd spredd i nærområdet til Nesttun Idrettsplass såvel som over det ganske land.

Styrker fotballutdanningen til barn og ungdom
Fana IL Fotball vil også denne høsten selge Fana Flaks-lodd med uvanlig mange attraktive premier. Fana Flaks har som formål om å skaffe klubben inntekter som skal komme klubbens 1 000 fotballspillere, 300 frivillige og 100 lag til gode.

Også 2020-utgaven av Fana Flaks kan skilte med en rå førstepremie. Denne gang er det en jacuzzi fra Spabad Vest i toppklasse både visuelt og teknisk som går til én heldig vinner.

Basert erfaringer og tilbakemeldinger videreføres fjorårets form på Fana Flaks hvor redusert pris gjorde loddet enklere å selge - samtidig som man klarte å ivareta fokuset på å kunne ha et lotteri med premier av usedvanlig høyt nivå som overgår de fleste andre.

Loddsalg
Lotteritilsynet har gitt Fana IL Fotball tillatelse til å selge 45 000 lodd à 10 kroner. En viktig salgskanal er klubbens medlemmer som alle forsøker å selge én loddbok med 50 lodd hver. Disse blir utdelt av laglederne på det respektive lag.

Trekning og offentliggjøring
Vinnerloddene til de 24 premiene av trekkes Lotteritilsynet onsdag den 20. november. Ett og ett vinnerlodd kunngjøres daglig på fanafotball.no i hele adventstiden - først ut er 24. premie 1. desember og til slutt 1. premie 24. desember.

Hvem blir den heldige vinner av en jacuzzi?

Mer om Fana Flaks

Vinnernes vinner

Publisert 24. desember 2023

Vinnerloddet som stikker av med førstepremien i Fana Flaks skal endelig avsløres.

Vinnerloddene har blitt trukket

Publisert 24. desember 2023

24 vinnerlodd i Fana Flaks-lotteriet kunngjøres daglig i hele adventstiden. Hvem er blant de heldige vinnerne?

Fana Flaks-kalenderen starter på fredag

Publisert 27. november 2023

Med et Fana Flaks-lodd kan perioden frem til julaften fylles med spenning, moro og kanskje et overveldende premiedryss.

Fana Flaks-premiene verdt over 250 000 kroner

Publisert 20. oktober 2023

Ved å kjøpe et lodd i Fana IL Fotballs lotteri kan man vinne attraktive premier utenom det vanlige.

Mange selger flere Fana Flaks-lodd

Publisert 5. oktober 2023

En hyggelig antall av klubbens medlemmer hjelper både medspillere og laget for at loddbøkene skal bli utsolgt.

Nye Fana Flaks-lodd rulles ut

Publisert 7. september 2023