Alle ivrige loddselgere premieres

Publisert 20. oktober 2022 | Klubben | Fana Flaks | Alle ivrige loddselgere premieres

Lars Lexau Næsse og Magnus Hausberg Kåstad er blant spillerne som utgjør en større forskjell ved å selge flere Fana Flaks-lodd.

I usedvanlig god tradisjon øker både tilbud og etterspørsel etter klubbens Fana Flaks-lodd i det høstsesongen er på sitt beste. Medlemmene i Fana IL Fotball utgjør den viktigste salgskanalen og bidrar til at lotteriet er en inntektskilde som styrker fotballutdanningen for barn og ungdom.

Flere enkeltsspillere har tatt utfordringen og valgt å selge flere Fana Flaks-lodd til familie, venner, bekjente og naboer.

Samtlige belønnes
Denne innsatsen står det respekt av da et bra loddsalg kommer hjelper Fana IL Fotball med å utvikle en allerede komplett fotballutdanning.

• Kontakt gjerne klubbdriftsansvarlig Ketil Brekke for å få flere Fana Flaks-lodd.

Fana-spillere som selger én ekstra loddbok blir derfor premiert med en flott, praktisk og miljøvennlig drikkeflaske i stål fra Umbro. Denne har kvaliteter som gjør at drikken holdes kald lenge og er definitivt et mer bærekraft alternativ enn plastflasker.

Fana IL Fotball takker alle som utgjør en forskjell ved å selge Fana Flaks-lodd!

Mer om Fana Flaks

Vinnernes vinner

Publisert 24. desember 2023

Vinnerloddet som stikker av med førstepremien i Fana Flaks skal endelig avsløres.

Vinnerloddene har blitt trukket

Publisert 24. desember 2023

24 vinnerlodd i Fana Flaks-lotteriet kunngjøres daglig i hele adventstiden. Hvem er blant de heldige vinnerne?

Fana Flaks-kalenderen starter på fredag

Publisert 27. november 2023

Med et Fana Flaks-lodd kan perioden frem til julaften fylles med spenning, moro og kanskje et overveldende premiedryss.

Fana Flaks-premiene verdt over 250 000 kroner

Publisert 20. oktober 2023

Ved å kjøpe et lodd i Fana IL Fotballs lotteri kan man vinne attraktive premier utenom det vanlige.

Mange selger flere Fana Flaks-lodd

Publisert 5. oktober 2023

En hyggelig antall av klubbens medlemmer hjelper både medspillere og laget for at loddbøkene skal bli utsolgt.

Nye Fana Flaks-lodd rulles ut

Publisert 7. september 2023

Fana IL Fotball selger også denne høsten Fana Flaks-lodd med mange elleville premier i potten.