Innkalling til årsmøte - onsdag 22. mars

Publisert 22. februar 2023 | Klubben | Årsmøte | Innkalling til årsmøte - onsdag 22. mars

Alle medlemmer ønskes velkommen til årsmøte i Fana IL Fotball.

Styret i Fana IL Fotball kaller herved inn til årsmøte i midten av mars. Årsmøte avholdes i klubbhuset på Nesttun Idrettsplass.

• Dag og dato: Onsdag 22. mars.
  • Tid: Klokken 18:00.
  • Sted: Klubbhuset på Nesttun Idrettsplass.

For å ha stemmerett må man ha fylt 15 år i løpet av kalenderåret, vært medlem av idrettslaget i minst én måned og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til idrettslaget.

Klubbens lover

Styret

Dagsorden vil være i henhold til klubbens lover. Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest to uker før årsmøtet. Fullstendig sakliste og andre nødvendige saksdokumenter med forslag vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet.

Fana IL Fotball ønsker alle medlemmer velkommen til årsmøte!

Mer om Årsmøte

40 minutter med formaliteter

Publisert 15. mars 2024

Kristian Jæger ble gjenvalgt som styreleder da årsmøte ble gjennomført i rekordfart.

Årsmøtet nærmer seg

Publisert 5. mars 2024

Alle formaliteter er på plass til det ordinære årsmøte som avholdes i neste uke.

Innkalling til årsmøte - tirsdag 12. mars

Publisert 17. februar 2024

Alle medlemmer ønskes velkommen til årsmøte i Fana IL Fotball.

Samstemt og effektivt årsmøte

Publisert 22. mars 2023

Årsmøte i Fana IL Fotball ble gjennomført på under én time.

Sakspapirene til årsmøte er tilgjengelig

Publisert 15. mars 2023

Knirkefritt årsmøte

Publisert 23. mars 2022

Årsmøtet i Fana IL Fotball gikk som en drøm og ble gjennomført i rekordfart.